Zakupy w Rossmannie - opinie

by

Cześć! Jakiś czas temu przedstawiałam Wam swoją zakupową wishlistę na przeceny -49% w Rossmannie. Moje zakupy nie do końca pokrywają się z tym, co zaplanowałam, ale tak czy inaczej wszystkie już przetestowałam. Przez dwa miesiące zdążyłam już wyrobić sobie opinię o każdym z nich i dziś po krótce chciałam się tym z Wami podzielić. Jeśli jesteście ciekawi co było warte zakupu, a do których produktów więcej nie wrócę, zapraszam do czytania!

Natural Beauty Blusher 06 lovely, żel do brwi Wibo, Lash Extension Mascara lovely

  • Natural Beauty Blusher w odcieniu 06, Lovely
  • Po tym jak mój poprzedni róż z Catrice (Illuminating Blush w odcieniu 010 I am nuts about you) zakończył swój żywot wypadając mi z ręki i brudząc przy okazji pół pokoju, potrzebowałam czegoś nowego. Chciałam różu w naturalnym odcieniu, żeby pasował do każdego makijażu. Ten poleciła mi koleżanka, mówiąc, że będzie dokładnie tym, czego szukam. No i się nie myliła ! Na początku kręciłam trochę nosem, że jest za suchy i ma niezbyt solidne opakowanie. Jednak po zastanowieniu stwierdzałam, że przecież nie mam się czego czepiać. No hello, kupiłam go przecież za niecałe 5zł! Normalnie kosztuje ok. 10zł. No a jak na tą cenę to jest po prostu świetny. Pigmentacja nie jest za mocna, więc nie zrobimy sobie od razu matrioszki na buzi, a i blenduje się fajnie. Poza tym mój odcień (jak dla mnie) jest piękny - subtelny, zgaszony róż. Naprawdę super mi się sprawdza. Jeśli lubicie matowe róże, i szukacie uniwersalnego koloru, to zdecydowanie polecam ten produkt.

  • Lash Extension Mascara, Lovely
  • Słyszałm o tym tuszu do rzęs yt, a ponieważ lubię inną przesławną maskarę z Lovely (tak, Curling Pump Up mascara), to i tej chciałam dać szansę. Bardzo podoba mi się jej różowe opakowanie. Poza tym nieistotnym elementem, ten tusz ma sporo zalet, ale wszystkie nie są warte wspomnienia bo jedna wada dyskryminuje go całkowicie. Tusz w ciągu dnia niezawodnie się kruszy, za każdym razem zapewniając efekt pandy🐼. Na pewno więcej już go nie kupię.

  • Żel do brwi Eyebrow Stylist, Wibo
  • Jeśli chodzi o makijaż brwi, to w tej kwestii u mnie panuje zupełny minimalizm (a czasem nawet i brak makijażu). Moje brwi są ciemne i gęste (na aktualną modę jak znalazł), więc dużo zachodu z nimi nie ma. Chociaż może niewypełnione, nieidealne brwi nie są teraz na topie, to jednak z przyczyn wiecznego porannego pośpiechu, zazwyczaj stwierdzam, że przeczesanie ich żelem w zupełności mi wystarczy. Do tej pory dobrze służył mi ten z Golden Rose, ale chciałam wypróbować czegoś nowego i padło na produkt Wibo. Jestem z niego całkiem zadowolona, chociaż moje nieokiełznane włoski nieco lepiej w ryzach trzymał żel z GR. Ale Wibo też daje radę. Ma lekkie zabrwienie i delikatnie przyciemnia brwi. Ponadto, nie jest tak niebezpieczny, gdy niechcący zamiast włoska dotkniemy skóry - żel GR zostawiał trudniejsze do usunięci plamy na skórze. Za to dziwni mnie lekko błyszcząca poświata jaką zostawia żel z Wibo. Rozumiem, trend na rozświetloną skórę i te sprawy, ale to w końcu produkt do brwi. Na szczęście efekt nie jest zbyt widoczny. Jeszcze jedna rzecz, jego szczoteczka jest dość duża; mi to nie przeszkadza, bo szybko mogę przeczesać wszystkie włoski, no ale przez to traci na precyzji. Ponadto, jeszcze się nie skończył, ani nie wysechł, więc to kolejny plus. W regularnej cenie kupicie go za ok. 10zł.

    pomada z Wibo

  • Eyebrow Pomade w odcieniu dark brown, Wibo
  • Jak już wspomniałam, makijaż brwi często kończy się u mnie na przeczesaniu ich żelem. Czasem jednak potrzeba czegoś, co wypełni przestrzenie między włoskami i zapewni efekt idealnych brwi. Wtedy z pomocą przychodzi pomada. Chociaż wygodniejsze w użyciu są dla mnie kredki, to jednak często szybko się one kończą a taki słoiczek jest chyba nie do zużycia, o ile wcześniej nie zaschnie. Do tej pory nie zaschnął. Co do koloru, to jest to bardzo ciemny, chłodny brąz. Dla mnie idealny, ani kruczoczarny, ani za jasny. Konsystencja jest bardzo kremowa. Szczerze mówiąc to spodziewałam się czegoś bardziej zbitego. Nie jest to jednak wada, wydaje mi się, że trzeba się po porostu przyzwyczaić do tak miękkiego, kremowego produktu. Przez taką konsystencję, u mnie wygląda to w ten sposób, że kończę z całą upaćkaną na brązową ręką, bo nie chcę za dużo produktu nakładać od razu na brwi. Ale efekt jest bardzo ładny i naturalny. Produkt na pewno wart jest uwagi! W regularnej cenie kosztuje sporo jak na produkt z Wibo (23,99zł za 3,5g), jednak nadal jest to tańsza alternatywa chyba już kultowych pomad z Inglota (37zł/2g), czy MACa (79zł/3g)

    peeling do ust Evree

  • Peeling do ust Sugar Lips, Evree, pomarańcza
  • Peeling do ust to trochę taki kosmetyczny gadżet, bo ten kosmetyk spokojnie możemy zastąpić używając patyczków kosmetycznych, czy nawet szczoteczki do zębów do masażu ust. Natomiast peeling z Evree dodatkowo zapewnia dawkę nawilżenia. Pierwsze miejsce w składzie zajmuje cukier, który ma złuszczać martwy naskórek. Tuż za nim znajdziemy sporo dobroczynnych produktów: roślinną wazelinę, masło mango, lanolinę i olejek z awokado. Po zastosowaniu, usta są naprawdę miękkie i świetnie przygotowane pod pomadkę. Poza tym jest wydajny, bo nie trzeba go dużo. Zapach może nie jest najbardziej naturalny, niemniej jednak przyjemny. A jaskrawy, pomarańczowy kolor aż wprawia w dobry nastrój! 😁 Jedyna jego wada w moich oczach o to fakt, że nie da się go zlizać po zasotowaniu (tak jak np. peeling z Lusha), i wszystkie nawilżające składniki trzeba zmyć, albo zetrzeć. Dlatego zawsze po zastosowaniu peelingu staram się go pozostawić na chwilę, by usta były lepiej nawilżone. Z chęcią wypróbowałabym również wersję poziomkową, chociaż w kwestii składu nie różnią się one zbyt wiele.

    Juicy Color Lipstick nr 4

  • Juicy Color Lipstick, pomadka i balsam do ust 2w1 z masłem shea w odcieniu nr 4, Wibo
  • Kremowa konsystencja i intensywna pigmentacja pomadek to rzadkie połączenie. Stosując jednak ten produkt stwierdziłam, że nie jest to taki zły pomysł, by tych dwóch cech nie łączyć. Świetna pigmentacja wydaje się być zaletą, niestety jednak formuła pomadki sprawia, że nie pozostaje ona grzecznie jedynie tam gdzie została naniesiona, a wędruje sobie poza granice warg. Przy tak intensywnym kolorze nie czuję się w niej komfortowo, wiedząc, że co chwilę muszę sprawdzać, czy moja broda nie przybrała jaskraworóżowego odcienia. Jeśli natomiast nałożę jej cienką warstwę "wcierając" pomadkę w usta, wtedy komfort nawilżonych ust zostaje i bardzo ładnie prezentuje się to na ustach. Na promocji dałam za nią ok. 6zł, i tego koloru już więcej nie kupię. Zastanawiam się natomiast nad nudziakową siódemką, bo przyjemnie nosi się tą pomadkę na ustach.

    Chciałam jeszcze dodać, że nie są to pełne recenzje produktów, a tylko krótkie opinie. Jeśli jesteście zainteresowani obszerniejszą recenzją, swatchami, itp., to koniecznie dajcie znać, które produkty was interesują. Z przyjemnością przygotuję taki tekst. Jeśli miałyście któryś z produktów, to z chęcią poczytam(-y) o nich w Waszych komentarzach. Na dziś to tyle. Na razie! 😘