It smells like May

by

W końcu mamy prawdziwą majową pogodę! Skoszona trawa pachnie majowo (tj. nie podśmierduje wilgocią), a zapach mleczy i kwitnących kasztanów uderza od razu po wyjściu z domu. Jest super! A w niedzielę pogoda chyba chciała nas przeprosić za tak beznadziejny początek najpiękniejszego miesiąca w roku (no może nie dla maturzystów). Dlatego uznałam, że zostanie w domu byłoby co najmniej nietaktem i zamiast uczyć się do poniedziałkowego egzaminu (przełożyłam tą ekscytującą czynność na noc), wystrojona w króciutką (jak na moje standardy) spódniczkę, wyruszyłam do najpopularniejszego chyba w Białymstoku miejsca na niedzielne spacery. Pałac Branickich i okoliczne ogrody przyciągają nie tylko rzeszę rodzin z dzieciakami i generują gigantyczne kolejki do budek z lodami. Są też popularnym miejscem dla wycieczek, dlatego z mniejszą nieśmiałością niż zwykle mogłam przechadzać się, niczym rasowa turystka z aparatem, cykając nadmierną ilość zdjęć i próbując (chociaż z zapałam, to jednak z różnym skutkiem) pozować. Byłam spokojna, bo tym razem (w odróżnieniu do robienia zdjęć między blokami) wiedziałam, że moje działania są jak najbardziej społecznie akceptowane, bo wyjaśnione kontekstem turystycznym -krajoznawczym (jak chytrze!).

Co do wspomnianego już stroju, to tą przykrótką spódniczkę upolowałam na ostatnich przecenach w Sinsay'u za całe dwie dyszki! Jak widać (zresztą jak zwykle u mnie) - prawdziwa eksplozja kolorów! Czarny t-shirt z COSa z dekoltem w serek (jak na razie moja ulubiona firma, jeśli chodzi o klasyczne koszulki), niebieska spódniczka i białoczarne trampki to zestaw w którym było mi po prostu wygodnie, a skompletowanie go nie wymagało godzinnego wystawania przed szafą i przebierania co do siebie pasuje, a co nie. Szkoda słońca na takie rozmyślania, haha. Ok, muszę już kończyć. Przepraszam Was za chyba nieco nadmiernie rozbudowane zdania – to prze te słońce i miłość do kawy! Teraz zmykam na rowery, a Was zapraszam do przejrzenia zdjęć! Do zobaczenia!

PS Po jeszcze więcej zdjęć, zapraszm Was na mojeg Instagrama (@onecellardoor) i Facebooka!

Blogerka modowa Białystok
Blogerka modowa Białystok
Blogerka modowa Białystok
Blogerka modowa Białystok
Blogerka modowa Białystok
czarne Conversy do spódnicy
Pałac Branickich Białystok
Pałac Branickich Białystok