Juicy Couture

by

It is a truth universally acknowledged, that women are crazy about bags and shoes. This time it's going to be about bags. Namely, handbags by Juicy Couture. I love simple outfits spiced up a bit with some special additions and such little beauties are the best for such purpose. I've chosen some of my favourite models and although I wouldn't mind having them all, numbers 1, 2 and 5 (especially 5!) are the ones I'm craving for. They are even on sale now.. Oh dear.

Jest prawdą powszechnie znaną, że kobiety szaleją na puncie butów i torebek. Tym razem będzie o torebkach, a konkretnie o torebkach Juicy Couture. Uwielbiam proste stylizacje, dopełnione wystrzałowymi (tak, wystrzałowymi) dodatkami, a torebki (obok butów) najlepiej się w takiej roli sprawdzają. Te z Juicy Couture które wyszukałam na pewno. Urzekły mnie do tego stopnia, że musiałam o nich napisać. I chociaż nie miałabym nic przeciwko, żeby wszystkie zagościły w mojej garderobie, to na punkcie numerów 1, 2 i 5 (szczególnie 5!) oszalałam. A teraz są nawet przecenione... Och...

1. Rosewood Crossbody | 2. Leopard Beaded Minaudiere | 3. Rosewood Mini G | 4. Rosewood Mini G | 5. Hollywood Hills Faux Fur Clutch | 6. Rosewood Mini G



Follow on Bloglovin