Lace up heels

by

I really really like shoes. It's not an extraordinary confession, as I am a girl, but I need an intro to write about lace up heels. This trend has been present for a few seansons already, but for me it's not out of date. I don't have such beauties in my closet, (so it's not complete, by the way - can it ever be complite?), but I've prepared a few pairs I found most attractive. Some of them are quite affordable, others I can only admire online. Such heels would add a twist to any stylization and make an alluring, nonchalant look paired with almost anything. However, I'd love to wear them with something simple, so as not to stick out a mile. How do you like them?

Bardzo, bardzo lubię buty. Tak. Po tym niezwykle wymyślnym wstępie mogę przejść do rzeczy. Konkretnie chciałam napisać o sznurowanych butach na obcasie, bo za takimi aktualnie szaleje. Nie mam jeszcze tego typu obuwia w swojej szafie, więc garderoba moja nie jest kompletna (niestety wykrywam w niej dużo więcej braków - czy w ogóle kiedykolwiek szafa może być kompletna?). Moim zdaniem buty to kluczowa część stylizacji, a te każdy strój uczynią niezwykłym (to miało zabrzmieć patetycznie). Zebrałam więc kilka par wiązanych sandałów, które szczególnie mi się podobają - jedne w cenach do przełknięcia, inne mogę tylko podziwiać na obrazkach. A co wy o nich sądzicie?

lace up heels.



And in the pictures.
Na tych zdjęciach prezentują się jeszcze lepiej.


Follow on Bloglovin




source: pinterest





Follow on Bloglovin