And again PINK!

by

I love bright interiors decorated with vibrant colours. My very favourite is pink (I even mentioned that already - here)! And thanks to my pink obsession I lighted on COCOA & HEARTS website, where you can find wonderful artworks by Jen Ramos which are my current obsession occupying my mind mercilessly. How do you like them?

Uwielbiam jasne wnętrza z akcentami intensywnych, wręcz jaskrawych kolorów. Najbardziej upodobałam sobie nie wiedzieć czemu kolor różowy (uczucie to jest tak silne, że wspominam już o tym drugi raz), dlatego za każdym razem, gdy przeglądam w sieci zdjęcia wnętrz, dziwnym trafem moje oczy kierują się w stronę obrazków z różem nie tylko w tle. Rozradowałam się więc wielce, gdy natrafiłam na stronę COCOA & HEARTS, na której znaleźć można piękne obrazy autorstwa Jen Ramos, które idealnie pasowałyby do mojego wyimaginowanego, idealnego mieszkania.





 212



Follow on Bloglovin