Taylor Tomasi Hill

by

Taylor Tomasi Hill is a former Moda Operandi Creative Director, Marie Claire Accessories Editor and Teen Vogue alum. Graduate in Industrial Design at Pratt Institute. Those of you who eagerly search web for fashion pics perhaps know this crimson-haired street style star.

What I like the most about her style is that she doesn't hesitate to mix feminine pieces with edgy elements, surprise with unexpected matches and delight with sense of style. I love her chunky necklaces, cat eye glasses and fancy shoes.

I selected some of my favourite stylizations, although I could put here each I found (I know, sounds only a bit snobby). Pictures speaks for themselves! More street style photos you can find here.

Taylor Tomasi Hill to niewątpliwie kobieta sukcesu. Do niedawna dyrektor kreatywny Moda Operandi, pracowała również dla Teen Vogue, czy Marie Claire. Ci z was, którzy mają tendencję do spędzania każdej wolnej chwili na przeglądaniu portalu Pinterest, czy internetowych galerii magazynów modowych zapewne znają tę rudowłosą gwiazdę stylu z ulicy ("uliczny" kojarzy mi się raczej pejoratywnie, wersje angielska tego wyrażenia brzmi ładniej). 

Zachwyca mnie jej poczucie stylu, umiejętność łączenia elementów, które pozornie do siebie nie pasują i stylizaje, które w swej ekstrawagancji są jednak zbalansowane.

Wybrałam kilka stylizacji, które spodobały mi się najbardziej (czyli prawie wszystkie, które znalazłam - wiem, brzmi "trochę" snobistycznie). Jeszcze więcej (sic!) zdjęć możecie znaleźć tutaj.


Follow One Cellar Door on Bloglovin












source: Pinterest